پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3707
-
الف
+

جدول پخش جدید آی‌فیلم

چهار سریال جدید به جدول پخش شبکه بین‌المللی آی‌فیلم فارسی اضافه شده است.

چهار سریال جدید به جدول پخش شبکه بین‌المللی آی‌فیلم فارسی اضافه شده است.

به گزارش آی‌فیلم، با اتمام پخش مجموعه‌های تلویزیونی «لبه تاریکی»، «مروارید سرخ»، «راه طولانی» و فصل سوم «بچه مهندس»، سه سریال جدید «مزد ترس1»، «پیدا و پنهان»،  «گل مرداب» و فصل چهارم «بچه مهندس» روی آنتن آی‌فیلم فارسی میرود.

مزد ترس

مجموعه تلویزیونی «مزد ترس» به کارگردانی حمید تمجیدی از روز چهارشنبه ۸ دی ماه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: با پیدا شدن جسد سوخته‌ مردی در محل تخلیه زباله‌ها، ناصر محمدی کارآگاه اداره آگاهی، مسئول رسیدگی به پرونده این قتل می‌شود. وی در جریان تحقیقات درمی‌یابد که جسد متعلق به یک نوازنده ارکستر سمفونیک است و در ادامه رسیدگی به پرونده به طور اتفاقی هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی، مصاحبه‌ای با یک محکوم به اعدام را می‌بیند و به سرنخ‌های جدیدی می‌رسد . . .

گفتنی است این سریال از روز چهارشنبه ۸ دی ماه، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ پخش می‌شود.

پیدا و پنهان

مانی و میترا در دوران عقد به سر می برند، مانی که دکتر تازه کاریست نمی تواند خانه اجاره کند و با درگیری با دکتر بیمارستان کارش را هم از دست می دهد. او برای امرار معاش در آژانس کار می کند و در همین جاست که با خانم ساغری آشنا می شود. ساغری هر روز او را برای رفتن دنبال کارهایش میخواهد و در جریان این رفت و آمدها مانی متوجه زندگیش می شود. ساغری برای پس گرفتن دخترش از همسر سابقش به دیدن او می رود و در یه درگیری همسرش آسیب می بیند اما ساغری که فکر می کند او مرده، دخترش را برمی دارد و به قصد خارج فرار می کند. مانی هم میترا را همراه می کند و...

این سریال از روز سه شنبه 7 دی ماه هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات ۰۱:۰۰ بامداد و ۰۹:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

گل مرداب

داستان این سریال درباره سرگشتگی جوانانی ست که به دلیل مسائل مختلف پیرامونشان مانند اختلافات خانوادگی، درک نکردن والدین پول زیاد، معاشر نامناسب گرفتار معضل اعتیاد می شوند برخی از این جوانان توانایی گریز از دام اعتیاد را دارند و عده ای دیگر به کمک دوستان و خانواده نیازمندند...

سریال «گل مرداب» از چهارشنبه 8 دی ماه هر شب ساعت ۱۸:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ پخش می‌شود.

بچه مهندس 4

«بچه مهندس ۴» در ادامه قصه زندگی جواد جوادی ، پسری که هنوز هم پایبند به پرورشگاه دوران نونهالی اش است، امروز به شکوفایی رسیده و تجربیات و تحصیلات علمی اش را به منصه ظهور و کاربرد رسانده است و قصد ازدواج هم دارد. مثل فصل های قبلی «بچه مهندس» در فصل چهارم این سریال نیز همراه با روایت زندگی جوادی و اطرافیانش، برخی از وقایع و مناسبات جامعه امروز نیز به تصویر کشیده شده است.

گفتنی است این سریال  از جمعه ۱۰ دی ماه، هر شب بجز پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۲:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر
فاطمه رستمی

لطفا ساعت فیلم کمال رو عوض

کاربر مهمان

لطفا ساعت فیلم کمال رو عوض کنیین

کاربر مهمان

سلام لطفا سریال زوج یا فرد را بعد از سریال خداداد پخش کنید.